Każda firma powinna mieć swój znak rozpoznawalny, którym jest logo. Zakładając firmę, warto o nim pomyśleć. Zobacz, jak w łatwy sposób je zaprojektować.
Określ tożsamość swojej marki
Pod tożsamością firmy kryje się jej wizerunek, ale to, co ma ona przekazywać. Te kwestie muszą być odzwierciedlone w logo przedsiębiorstwa, aby klient od pierwszego spojrzenia wiedział, z czym firma się utożsamia.
Poszukać inspiracji
Tworzenie logo wcale nie musi być trudne. Wystarczy, że rozejrzysz się wokół siebie i wybierzesz te loga, które najbardziej do ciebie przemawiają. To właśnie na ich podstawie stworzyć możesz coś swojego i oryginalnego. Agencja reklamowa Aim może ci w tym pomóc, gdy zadanie okaże się jednak za trudne.
Wybierz typ logo
Zwróć także uwagę, że do wyboru oprócz kolorystyki i nadruku, masz także różne typu logo. Wyróżnić można między innymi:
- logotyp;
- monogram;
- piktogram;
- abstrakcyjny symbol;
- emblemat;
- logo złożone;
Różnią się one między sobą, dlatego zadecyduj już na początku, który będzie odpowiedni do charakteru twojej firmy.
Określ kolorystykę
Aby zachować pełną spójność, kolorystyka logo musi być dopasowana do wizerunku firmy. U odbiorców różne odcienie i barwy wywołują różne emocje i wpływają na ich zachowanie. Twoje logo może być:
- czarno-białe;
- monochromatyczne;
- wielobarwne.
Wybierając to ostatnie, ogranicz się jednak do trzech kolorów.
Szukasz kogoś, kto w swojej ofercie ma usługę, którą jest projektowanie logo Cena nie gra roli? Postaw na profesjonalistów i wybierz agencję reklamową Aim.
Poproszę więcej informacji na temat projektowania loga.
Bardzo fajny wpis!